Arkadaşlar utanıyorum bunu soyledıgıme ama kızmayın bana yada ayıplamayın çünkü bır kürtajdık yaşadım bebegımın kalbı atmıyor dıe yıne aynı korku var sorumu soruyorum sımdı hım bu arada 6 .4 günlük hamıleyım 5 hastalıkken gıtmıstım bayramdan sonra gıdecem doktora ama benım edım günlük ılıskıye gırmek ıstıyorum bırı ve günlük ılıskıye gırıyoruz ve canımı acıtıyor o kadar agrıyor ki kadıklarım karnım agrıyor sözce bebegıme zarar verır mı yaşayan var mı bunu
affınıza sığınarak soruyorum 😔