FundaMuminCoskun Merhaba bn 5 hftalık hamıleyım kasıklarım ve belım agrıyor normal mı acaba bu durum hamılelıgın ılk donemlerınde boyle olan varmı
Gizemimi FundaMuminCoskun cok normal adet olucakmıssın gibi ağrı olabilir yerleşme olduğu için ağrı yapr korkma ama dinlenmen gerekiyor yinede
gulbanuemre Evet canim kasik agrilarin ve bel agrilarin normal ama ayaklarinin altina yastik koyarak uzanip dinlenirsen biraz daha iyi olur benim basindan sonuna kadar bel agrim var dahada devam edermi bilmiyorum suan 13+6 yim
gulbanuemre FundaMuminCoskun insan illa ki endiseleniyo canim ama biz hamisler olarak kendimiz ve bebegimizi on planda tutmamiz lazim her zaman o zaman biraz bel agrinda hafifleyebilir 🙂