Busran depend biraz pahalı evet ama sezaryen doğum yapmış biri olarak depend diyorum ben hem depend aldım pahalı diyede yanında hasta bezi aldım ama hasta bezi hiç kullanmadım kullanamadım depend sezaryen olduğum için tüm karnımı kaplıyordu rahat ettim