Ozgeliz tabi Türkiye de daha rahat diğer ülkelere göre.32.hafta itibariyle hatta bazı hastanelerde 30 hafta,artık 2 haftaya düşüyor kontroller ve dilediğin zamanda tekrar gidebiliyorsun.Neyse önemli birşey değildie büyük ihtimal ama sen yinede durumunu paylaş 😘