Hazelkrnz benim 5 aya kadar deli gibi ağrıyordu kasığım topla yürüyordum öğrencilerim hatta noldu hocam ayağınıza diyip duruyorlardı.
43 kiloyla hamile kaldığımdan sanırım rahmim büyümesi için bu gerekiyordu doktor öyle dedi.
Allahın izniyle senin de bir şey yoktur 🙏🏻