Kızlar 9+2 olduk bugün malesef ne yesem çıkıyo 😭 ama canımın istediği böyle asitli soğuk içecekler arada cips tatlı tuzlu kurabiyeler kekler arıştırmalıklar iyi geliyo neden böyle anlamıyorum sebze yiyemiyorum yemek yemek istemiyo canım ama abur cubur yediğimde rahatlıyo canım onlardan çekiyo benim gibi olan varmı 😕😣