Ben daha doğurmadım ama ablamda kaldım refekatçi, mesela doğum oldu odaya geldi içerde baska hastada yatıyordu ama aralarında istediklerinde çekilecek bir perde vardı eniştem yani eşi babam vs ziyarete girdi yanındaki bayanıda goruyorsunuz ama bu o kişiyi rahatsız eder mi bilmem. Ablam sezeryan oldu doktor bakmıyor pek hemşirelere rapor soruyor durumu nasıl nasıl oldu diye sonrasında hastaya soruyor oyle.. Alttan muayene işini bilmiyorum