Deletedmom0042 Biraz önce kurabiye yaparken tadına bakayım dedim (pişmeden) ama içinde çig yumurta beyazı olduğu aklıma sonradan geldi. Kuçücüktu yediğim 😣 bişey olur mu ? Veya ne yapmam lazım bisey olmaması için yardım edin lütfen 😓
Ozican Deletedmom0042 bende çok mayonez yemiştim bilmiyordum ama birşey olmadı çok şükür.O kdardan bir şey olmaz korkmayın.
Deletedmom0042 Caydemir çiğ yumurta, az pişmiş yumurta yemeyin diyorlar. Bende çok severim Rafadan ama yiyemiyorum bişey olur diye korkudan :/
Caydemir Deletedmom0042 riskli diyor doktorlar. Ben çok sonradan öğrendim aylarca yedikten sonra. Daha sonrasında da devam ettim vücut alıştı galiba 😊
Mislimelek Deletedmom0042 valla ben ilk oğluma hamileyken bilmiyordum çiğ yumurtanın zararlı olduğunu falan. Kendimce bebeğe faydası olsun diye 12 tane çiğ bıldırcın yumurtasını süt ve bala karıştıra karıştıra içtim hiçte birşey olmadı 3600 gr çok sağlıklı bir oğlum oldu yani korkmayın hiçbir şey olmaz
Betulkok Onu aşermişsin gibi farzet canım 😂😂 öyle ufak şeylerde hemen panik yapma rahat ol bundan sonra daha dikkatli ol
Gamzezz Deletedmom0042 duyanda cig yemiş. Hadi cig yemeği geç kabuguyla yutmuş sanicak.saçmalık gerçekten.afrikalılar açlıktan tas yemiş tas.kim bilir bizim bilmedigimiz daha neler,,,,yapmayin. Bu kadar yaa
Deletedmom0042 Gamzezz kucuklugumden beri bu örneği sevmemişimdir. biz afrikada değiliz, bizim çocuklarımız Afrikalı değil, biz Türkler başlı başına onlardan daha hassas insanlarız ve Afrika’da günde yüzlerce çocuk,bebek ölüyor hastalıktan mikroptan
Duuyguum Deletedmom0042 aynen öyle yapı olarak daha hassasız dün TRT de izledim fare yakalamaya çalışıyorlar yemek için onların yaşam şartları öyle sağlıklı da değiller arkadaş az miktarda yemiş bulunmuş tamam birşey olmaz belki ama dikkat etmekte yarar var
Deletedmom0042 Duuyguum hepimiz el bebek gül bebek büyüyoruz. Daha yabancı zararlı bir böcek veya en basitinden arı bile sokmadan hayatımızı geçirebiliyoruz. Onlar nelere bağışıklık kazanıyorlar kim bilir daha doğmadan. Ben yediğim şeyin zararlı olduğunu duydum. Kendim için olsa gram korkmam ama çocuğa bir şey okucak diye endişelendim 🤷🏼♀️ benimde ilk hamileliğim ve o kadar bilgilide değilim.