Grisayfa Merhaba 14 haftalık hamileyim akıntıyla beraber ip gibi pembe bir akıntı geldi sizce bunun için uyuşmazlık iğnesi olmama gerek varmı şu an doktora gitme imkanım Yok maalesef telefonlada ulaşamadım
Senayerva Grisayfa bence git bir indirekt coombs testi yaptır hemen o testin sonucuna göre olman veya olmaman gerektiğini söylerler
TurkanS Grisayfa Bendede kan uyusmazligi var esimle farkli 28 haftamda yaptirdim iynemi mutlaka doktora gitmelisin kanla ilgili oldugunu dusunmuyorum
Kerem_alyadua Grisayfa acile gidebilrsn hemn tahlil yaparlar biz burdan ne söylesek boş bizdede var kan uyusmazlıgı 28.haftada igne oldum ama hiç kanamam olmadı benm
Grisayfa TurkanS 28 haftamda olucam zaten doktor kanaman olursa gel demişti ama bu var ile Yok arası gibi yani kan bile denmez gerçekten gidemicem belki yarın oda geçin olur bilemiyorum
Grisayfa Hastane uzak biraz bi oğlum daha var yalnızım maalesef dün oldu devam etmedi bu durumu yaşayıp iğne olmayan varmı onu Merak ettim dediğim gibi ip gibi açık pembe
Betzm Grisayfa senin hastaneye gitmen lazım ikinci cocuk daha riskli oluyor bildigim kadarıyla leke her haftada risk canım
Pimpiriklianne Grisayfa idrar yolları enfeksiyonu geçiriyor olabilirsin, bende hamile değilken olmuştu aynısı ve iltihap çıkmıştı yine de ne olur ne olmaz doktora gitmen gerek, yanına cagirabilecegin biri varsa çağır ve git derim..
GulinMert Grisayfa geçtiğimiz hafta olan ufak bir kanamam yüzünden doktora gittik özel bir hastahaneydi Kadın baktı kanama bölgesi var dedi Protestan verdi. Kan uyuşmazlığı içi altına Pet koymanın gerektirecek kadar bir kanaman olması gerekiyor eğer olursa öyle yaparız dedi. Sonuçta özel hastahane ve para almak için yapabilirdi. Gerçekten gerekmiyor demekti. Eğer senin kanaman artarsa o zaman git bence