Gzmd Hiç tavsiye etmem.Ben aynı modelin farklı bir desenini almıştım.Ama içi doğru düzgün bir şey almıyor çünkü bölmeleri dar.En büyük sorunu da içine bir şeyler koyunca arkada kocaman oluyor,dağcı çantası gibi aşırı büyük kabarık oluyor.
o yüzden bir süre sonra yeni çanta almak zorunda kaldım.