Eymen18 aralıkları düzenli mi acaba? Bugün benim de öyle 39+3 olduk ara ara kasılmalarım çıktı bugün nst de pazartesi tekrar çağırdı doktorum ama bugün gece ya da yarın da gelebilirsin böyle giderse dedi o yüzden imkanın varsa sen de bi nst çektir derim