hande_okan CansuKara Çok yararlı bi şey değil tabi ki ama çay bardağında bir kereliğine içebilirsin bence. Zaten çocukatan ziyade sana da sıkıntı yapar inanılmaz Gaz yapıyor. Sancısı çok oluyor. İlk aylarda az içiyordum sonra tamamen kestim.
Melegimveben CansuKara içiyorum canım ama çok değil haftada 1 bardak en fazla 2 çünkü ondanda tiksinmeye başladım🙈
Emnmntmhmmt CansuKara ilk aşerdigim kolaydi benim 😊can çekmem gecene kadar her gün birer yudum aliyodum
Kbrcngz Evet ilk çocuğumda da içtim bunda da içiyorum günlük kafein miktarını kahve ve kola ile değerlendirebilirsin sonuçta can bu çekiyo yani 🙈🤭
CansuKara Kbrcngz eşim inanılmaz karşı ve cok kısıtlıyor ilk çocukta bi zararını görmediniz değil mi 😊 bi mutlu oldum içen birini duyunca
Esraodaci Benim de canım çok çekmişti fakat 1 yudum içmiştim,kola aşırı zararlı ve hiçbir yararı yok,1 yudum nefsinizi köreltmek için iç canım ama daha fazla içme,kolanın zararları anlatmakla bitmez çünki
uday CansuKara valla daha bugün 3 bardak içtim bizim gelin dogurana kadar hergun 1 litre içti diye bilirim çok şükür yigenlerimde de hiç birşey yok 3. Geliyor hatta sadece büyük olanın dişlerinde çürük var biraz oda market yiyeceginden
NidaEzgi CansuKara benim canım çok çekmişti doktor kontrolüne kadar içmedim ki doktorum çok evhamlıdır yani doğrusu da bu pirinç ekmek şeker yeme şakın diyen biri bana bi çay bardağı içebilirsin demişti içtim ben bi sıkıntı olmadı abartma yeter😂
esrakdyf kola kemik ve damak oluşumunda zararlı derler ama ablam içiyo çocuklarıda gayet sağlıklı ama ben korkumdan içemiyorum 🙄🙄🙄