Benimminikim Yasmus55 şişkinlik ve gaz yapar bir de soğuk alırsın da çocuğa geçer diye bizim buralarda icirmezler ablam soğuk ayran içmişti sonra karnı gaz oldu haliyle bebeğe de geçmişti 🤷♀️
saka36 Zaten yeni doğum yaptıysanız soğuk yiyip içmek önce sise sonra bebeğinize gaz yapar. Dikkat edilmeli. Birde sezeryanda bağırsaklara gaz doluyor birkaç ay gaz sıkıntısı yaşıyorsun. Ona da dikkat edilmekş
Minik_Hanim Yasmus55 içiliyor hiç biseycik olmuyor.. çarşamba günü spinal sez ile doğum yaptım gelen giden bitse gezmeye gidicem 😂
Ezel1323 Minik_Hanim dikiş yerin ağrıyor mu canm bende sezeryan düşünüyorum çabuk toparlanamazsam diye korkuyorum.
Yasmus55 Minik_Hanim ben korkudan camı bile açmıyorum esmesin hasta olmasın die diken üstündeyim sürekli çok korkuyorum bişey olucakdie yatırırken bile🤲🏻😥
Yasmus55 Ezel1323 kişiye göre değişiyodur heralde 10gün oldu benim öyle aman aman bi ağrım olmadı doğru düzgün yatamadım bile bebeğim sarılık oldu çok yüksek uğraştaydım halada öyle
Minik_Hanim Yasmus55 ben her zaman sakınan göze çöp batar kafasındayım.. cereyanda kalmayacak şekilde camlar açık, tek bi zıbin giydirip aksamları çorap giydiriyorum ince bi çift uyurkende ince müslin örtüyorum.. bisecik olmaz allahıma emanet..