7 haftalık hamileyim İdrar yollarım iltihap olmuş doktor toz ilaç verdi içtim daha kötü oldum belim ve karın ağrım başladı bulantıda aynı devam ediyor neden kötü oldum acaba ? Doktora gideceğim eşimi bekliyorum ama çok meram ediyorum kötü bişey olmuşmudur diye