kızlar selamlar biz 26.2 haftalık olduk. doktor b12 vitaminin sınırda diyerek bana bu hapı yazdı. aslında iğne vericekti ama sınırda olduğu için böyle başlayalım düzelmezse iğneye döneriz dedi. ya içinde gebeler için kullanımı hakkında pek parlak şeyler yazmıyor ama bilemedim. sonuçta hem dahiliye doktorum hem kadın doğum doktorum bu hapı önerdi. kullananlar yorumlayabilir mi teşekkürler 🙏🏻