deletedmom211 Kızlar bugün 12 hafta oldum ikili testim yapıldı ense kalınlığı 1.1 doktor çok iyi dedi ama sizinkiler kaçtı sizcede normal mi doktor çok iyi dedi ama yine de merak ettim
gizemmm deletedmom211 benim 2.76ydı Canım. 3e yakındı yani. Normal Canım bize down sendromu riski var demişlerdi çok üzülmüştük ama bu kadar yüksek çıkmasına rağmen şu an Bebek iyi Allah’a şükür tüm gelişimi ayrıntılı ultrasonu normal 🙂
gizemmm deletedmom211 amin Canım allah razı olsun sana da hayırlısıyla inşallah kucağına almayı nasip etsin 🙂
Elisam 3 un alti normal, doktorunuz normal diyorsa normaldir. Oyuzden hic bir zaman evhamlanmayin 🙂 Anormal bir durum olsa soyluyorlar zaten