EUEUEU Ankra hacettepe hastanesinde doğum yapan varmı aramızda? Doktorlar felan nasıldı doğum anında kim oluyor yanınızda?üniversite hastanesi oldugu için asistanlar vardır diyorlar ama şüpheliyim ?
HandeYavuz EUEUEU benim arkadaşım yaptı canım daha bir ay olmadı tabii üniversite hastanesi olduğu için asistanlar da oluyomuş içerde benim arkadaşımın eşi de doktor o da girdi ameliyathaneye doktorlar bazen dikişleri kendileri atmıyomuş diye duymuştum ben bi de
EUEUEU HandeYavuz memnun kalmışmı yanii arkadaşınız. Eşler giremiyo diye biliyorum ben acaba özel yerindemi bakılıyoduki arkadaşınız
HandeYavuz EUEUEU arkadaşımın eşi de aynı hastanede doktor canım o yüzden girdi o normalde eşler evet giremiyor. Ufak tefek sıkıntılar olmuş ama genel olarak memnundu o. Özel odada kalmıştı tek kişilik eğer boş bulabilirseniz özel oda fark ediyor gerçekten rahat etmek bakımından