Tubammm Ya ben a101 den fırında sütlaç için güveç kasesi aldım ama ilk kullanımı nasıl olmalı bilen yada kullanan varsa bilgilendirebilir mi acaba
R_abia Tubammm ben öylece kullanmıştım güzelce yıkayıp ama büyük tencere güveçlerde yağ sürülmesi gerekiyor yada süt kaynatılması diyorlar çatlamaması için
Minnosaile Tubammm canım onlar fabrikasyon üretim olduğu için yağlamana gerek yok. Hazır halde geliyor. Normal yapacağını yap kaselere koy. Tepsiye dizeceksin , kaselerin yarısına gelecek kadar su koy. Çatlama vs olmuyor ☺️
Badevehande Çok güzel oluyor tadı canım https://youtu.be/KvrR1LFDG1o bu tarif tam tutuyor 🤩 https://i.hizliresim.com/LvbvZj.png Buda ben yaptım😘
Tubammm Badevehande canım peki sen ilk nasıl kullandın tereyağı yapıp 24 saat bekletmeden çatlar falan diyorlar
Serrameri Ben almıştım hiçte bişey yapmadım sütlaç yapıcaktım normal yıkadım sonra fırına koydum tepsinin içine yarısına kadar su koydum çatlamasın diye hepte aynısını yapıyorum hiç bişey olmadı daha