Nerden başlayacağım bilmiyorum öncelikle burda hep Doğum hikayeleri okurdum ben nasıl olacak diye düşünür dururdum bende panik atak vardı kızlar ve Doğum korkusu hamile kaldığımı öğrendiğim anda başladı gelelim hamileliğime bulantılı bi hamilelik geçirmedim sadece vitamin değerlerim çok ciddi derecede düşüktü bu yüzden hamileliğim boyunca çok halsiz uykulu ve yorgundum günde 8 tane ilaç içiyordum artı iğne ve serum düşünün artık gerisini bunlar da. Beni aşırı şişirdi ve toplam 25 kilo aldım neyse 2 gün benim şiddetli bir bel ağrım oldu ama ben aldırış etmedim değildir dedim 25 temmuz gece 2 buçukta birden sancıyla uyandım tabi bende bi korku uyanır uyanmaz dakika tuttum çok düzenli 10 dakika da 3 sancı ve 1 dakika sürüyo hemen eşimi uyandırdım tabi benim dizlerim titriyor korkudan ne duş ne evde oyalanma hemen hastaneye gittim nst ye bağladılar bende sancı çıkmıyor dediler idrar tahlili yapalım neyse ciddi enfeksiyon çıktı idrar da bana serum takalım sonra doktorunuzla görüşürüz dediler ama benim sancı geçmiyor serum takıldıktan sonra 5 dakika da bir sancı geliyo ama yataktan hoplayıp kalkıyorum resmen en son sağlık çalışanları kadın burda doğuracak diye beni sedyeyle aldılar Doğum haneye 😂😂😂neyse gene sancı Yok doktorun gelsin bi muayene etsin dediler sabah oldu 7 doktor geldi açılmam bir buçuk santim karnıma baktı Doğum kasılmaların bunlar dedi ve bebek kanalda Doğumun başlamış dedi ben daha da bi panik neyse yatışım yapıldı sancım hiç dinmiyor kızlar ben aşırı derece de yoğun sancı çekmişim kasılmalarım çok sertmiş doktorum öyle söyledi ama nst de hiç sancım çıkmadı her neyse saat öğlen 1 buçukta doktorum tekrar geldi açılmama baktı hiç ilerlememiş 2 santim dedi suyunu patlatacağım dedi ben ağlar ağlar 😂😂😂 doktorla pazarlık ediyorum şimdi gidin sonra patlatın diye ama patlattı tabi ve asıl sancılar başladı ki canım dan can gitti diyebilirim hemen epidural istedim neyse epidural yapıldı ama sancılarım 3 dakika da bir e düştü ve bir dakika sürdü en son sadece 1 dakika nefes alabiliyordum onda da kendimden geçiyordum artık halim kalmamıştı beni şamar atarak uyandırıyorlardı ellerinde kalıyordum eşim ve annemin epidural binde bi ihtimal etki etmeye biliyormuş kızlar o da beni buldu yüksek doz aldığım halde bir gram etki etmedi hiç bir şekilde sancım kesilmedi hafiflemedi bile neyse akşam saat 5 te bana bir ıkınma hissi geliyo ama ne biçim böyle bişey olamaz hemen ebeler geldi muayene ettiler ki 9 santim açıklık Doğum haneyi hazırlayın diye seslendiler ama ben yarım saat o da da ıkındım ıkındım hadi dediler Doğum haneye gittim çatala çatalda kendimi bi kasıyorum korktum orda sonra doktorum geldi hemen sakinleştirmeye çalıştılar yarım saatte 6 7 ıkınmada oğluşum dünyaya geldi kesim hiç olmadı ama son anda doktor ıkınma dedi ben elimde olmadan ıkındım o yüzden 1 tane dikişim var o da problem değil kızlar çok zorlu bi süreçti bilmiyorum ya da benim ki öyle geçti ama o Doğum olduktan sonra ne sancı ne ağrı hiç bir şey kalmadı Öyle bi rahatlama olamaz doğurur doğurmaz bişeyim Yok diye kalktım hemen ayağa 😂😂 beni zorla oturttular benden size tavsiye zor da olsa normal olsun sonrası rahat oluyo ve misafirlerin yanında yatın ben yatmadım nazar değdirdiler iyiyim diye her gelen şimdi oğlum da bende hastayız oğlum sürekli ateş çıkıyo düşüyo bende ona üzüntüden sütüm kesildi sorunlar sorunlar işte inşallah bütün Doğum yapacak olan hamile kardeşlerim rabbim hepinizin yardımcısı olsun kolay Doğum yaparsınız inşallah kusura bakmayın biraz uzun oldu ama içimden geçenleri yazmak istedim hakkınızı helal edin sormak istediğiniz bişey varsa yardımcı olurum