Burcunfs Kızlar selam, bugün 27 haftalık olduk tam. Ama dünden beri Bi ağrı gibi sancı gibi bişeyim var. Yatsam yatırmıyo kalksam oturtmuyo. Bebeğimin hareketlerinde bişi yok hissediyorum. Sizce doktora gitmelimiyim
Bertevc Burcunfs merhaba, bence ihmal etmeyin belki idrar yolu enfeksiyonu belki de rahimde kasılmanız var ayırt edilmesi için doktorun görmesi şart, bayramda başlamadan bugün gidin derim sonra acilde nöbetçi doktorlara kalmayın
Poyraz_yusuf Burcunfs aynı gidiyoruz bende bugün 27 haftalık oldum sağlıkla al kucağına miniğini Ins ❤🙏👶
Zlmdemir Burcunfs canm çok geçmiş olsun ama git istersen bekleme.bu haftalarda erken Doğumdan yakancı sancılardan korkma olayı oluyor.geçen aynı durum bende oldu ayağa kalktım zorla ama adım atamadım sancıdan sonra tekrar yatağa uzandım ama yatakta da duramadım.ihmal etmeden gittim ve bebek aşagı inmiş baya dedi doktor şok oldum.hemen alttan elle muayene etti evet dedi bebek çok aşagıda allahtan açılmam yokmuş.asla kalkmayacaksın dedi.şuan 27 olduk ama hazırlarım hep kaldı.bebegimin herşeyini Bayramdan sonra alacaktım.şimdi yerimden kalkamıyorum.demem o ki korkmanı istemem ama tedbir amaçlı git😔Rabbim sağlıkla şu mübarek günlerde bebeğimizi kucagımıza almayı nasip etsin.
sevgitekes Burcunfs gece benimde oldu 28 haftalığım 5 ten yediye kadar sancı çektim gidip gelen sanciydi sonra uyuyakalmışım mide bulantim oldu bel ağrım sabah kalkınca biseyim yoktu gitmedim😔 bebek hareket ediyo şükür
Burcunfs Bertevc doktorum yokmuş ama genede başka doktora gidicem en azından bayramı sorunsuz geçiririm İnş. Kafam rahat eder. Teşekkürler
Burcunfs Zlmdemir yaaa Allah yardımcınız olsun inşallah kuzu zamanında gelir. 🤲 Korktum İnş öyle bişi değildir bizimki de😞 gidicem hemen bugün 😞