Merhaba herkese. 2. Gebeligim ilki cok sorunsuz ve rahat gecmisti ama bu sefer baya calkantili bir gebelik yaşıyorum. Detayli ultrasonda bebegimde tek umblikal arter oldugunu ogrenmistim. Bebegi besleyen damarlardan biri eksikti yani. Sonr 28. Haftada suyumun biraz azaldığını soyledi doktorum. Bir sonraki kontrolde normal seviyedeydi ama. 32. Haftada tekrar azalma basladi. Oyle ki 12. Gun once 10 cm ölçtüğü su once 7.5 cm e simdide 5.5 cm e düştü. Suan 34+3uz. Doktorum dun yatis yapip dogumu baslatmak istiyorum riske atmak istemiyorum ama karninda ne kadar kalirsa da bizim icin kârdir dedi. 2 gun aralikla kontrol istedi. Yarin sabahtanyinr gideceğim eger 5 cmin altina inmisse dogumu baslatacagiz dedi. Zaten onceki geceden beri 5 dk bir gelen kasilmalarim var. Nst de de cok muntazam cikiyorlar. Duzenli ama dusuk seviyeli en yuksegi 50 yi goruyor genelde 35 40 arasi. Bir de bebegim hep 10 gun onde gidoyordu ama san 10 gundur yapilan olcumlerde hep 2400 ve 2450 arasi ölçüldü. Yani kilo almiyor gibi ama doktor suyu az oldugu icin saglikli olcum yapilamadigini soyledi.
Sizden ricam bu haftalarda dogum yapanlar var mi? Varsa neler yasadiniz ne yapmam ne beklemem lazim? Dualarinizi eksik etmeyin.