Asliitncr Bugun 12+2 olmamız gerekırken kürtaj oldum. Bebeğim 15 gun önce ölmüş karnımda ve hiç belirti vermedi. Lekelenmeyle doktora gıttım ve hemen kürtaja aldılar cok üzgünüm lütfwn bana dua edin😓
Sevdaoyku Asliitncr aff subhanallah yaa 😢 Rabbim sana hayırla bir daha bu duyguyu güzelce yaşarsın insallah 😔
Burcugvc Asliitncr Rabbim sabrınızı bol versin. Size şefaatçi olsun cennette inşallah. Rabbim tekrar hayırla yaşamanızı nasip etsin bu duyguyu..😔
Deletedmom133 Asliitncr geçmiş olsun melek annesi oldun özelsin artik sen rabbim sana hayırlısını verecektir emin olun rabbim canına can katsın dualarım sizinle 🤲😘
Burciny Allah sabır versin üzülme o cennette bir melek oldu benimde 11 haftalık tı kürtaj oldum kendimi böyle teselli ediyorum melek oldu diye
Alisannesi Ah canim ALLAH sabir versin.ama en azindan ölü olarak dogurmak zorunda kalmadin. 18 haftalik ölü dogum yaptim o kadar aciydi ki. 1 bucuk yil stresten felan olmadi simdi 25 haftaligiz yine... sakin cok takma.Rabbim mucizeni vercektir insALLAH
Alisannesi Gunesburcu evet. Pazartesi kahverengi camur gibi akintim basladi.doktr alttan bakip enfeksiyon dedi fitil verip gonderdu ama 1 hafta devaam etti akinti. Kizimda sorunsuz hamilelik gecirdigim icin aklima kotu bisey gelmedi taki bidaki pazartesi gunu tuvaltte patlama oldu sanki alt tarafmda.zift gibi bisey cikti.gittim ki suyum bitmis
Gunesburcu Asliitncr geçmiş olsun sadece lekelenme mi yaşadınız allah tekrarını sağlıklı gebeliklerde göstersin arkadaşım
Mlkkrmtc Alisannesi canım 10+5 im bende 1 haftadır benim de öyle düşük rıskım vardı progestan kullanıyorum siyahımsı sümük gibi akıntı geldi normal kahverengi lekelenmem hala devam ediyor dr. Umu aradım kese etrafındaki kirli kanı atıyor vücut dedı lekelenme dısında baska bı sıkayetım yok bulantılarım da devam ediyor sen öle diyince çok korktum şuan araya da tatil girdi şimdi 😥
Gunesburcu Alisannesi herşey güzel olacak rabbimin izni ile bi evladınıza güzel bir evlat daha nasip etsin rabbim size
MCY Öncelikle başınız sağolsun 😔 Rabbim bir daha böyle bir acı keder yaşatmasın inşaAllah en kısa sürede annelik duygusunu tekrardan yaşarsınız bol bol duacınız olacağım meleğimiz içinde dua edeceğim her namazımda Rabbim hiç bir anne adayına annelere evlat acısı yaşatmasın inşaAllah Amin 😢 Asliitncr
ekara Asliitncr bende 13. haftaya yakın bebeğimin kalbi durduğu için bunalım yaşamıştım. Gerçekten zor bir durum allah sabır versin. yeniden hamileyim 20+2 inşallah sizinde herşey istediğiniz gibi olur
Alisannesi Mlkkrmtc canim ihmal etme. 1 doktorla da sakin kalma. Ben simdi bi sikayetim olsun en az 2 doktora soruyorum. Ihmalden de oldu diye dusunuyorum zaten... ozel hastanelerde vardir nobetci git
Mlkkrmtc Alisannesi 2 tane özel hastane var şehirde ikisinde de nöbetçi kadın doğumcu yok malesef :( özel e gidiyorum bende devlette varmıdır acaba kadın dogumcu