ZeynepMeva Semannur 39+4 açılma sıfır agrı sancı yok ve doğum kanalına bile inmedi daha🤦🏼♀️ stresten uyuyamıyorum🤗
Sebahat77 39+3 üm geceden beri belimden karnıma vuran şiddetli agrı var ama nişan yada su gelmedi henüz
ZeynepMeva Melisesse 40.hafta da gidicem tekrar 🤦🏼♀️ o zamana kadar doğmazsa 42.haftaya kadar 3 gunde bir hastaneye gideceğim yerini sevdi benim kız🤱
Melisesse ZeynepMeva benim oğlan da sıcaklarda çıkmıyor içerisi serin galiba 🤭 hayırlısıyla sağlıkla gelsinler de 🙏 eğer riski olmazsa bekle canm