Merhabalar, geçtiğimiz hafta 33+2de doğum yaptım.. öncesinde ciğer gelistirici iğnelerden vurulmuştuk kızım çok şükür sadece kilo almak için küvezde duruyor, hiçbir sağlık problemi yok. 1290 gram doğdu 5 gün sonra 1360 gram olabildi ilk günlerde biraz zayıflayıp.. sizce küvezde kaç gün kalır? Sadece 1600-1700 gramlara gelmesini bekliyoruz ama kaç haftada bu kiloyu alabilir? Sizlere de sağlıklı doğumlar diliyorum cevaplarınızı bekliyorum.