Brnsl Ben oda yaptım canım, yatak odama da anne yanı aldım. Çocuğu kalabalığa ya da içeri çok fazla sokmayı düşünmüyorum zaten. Gündüz uykularında odasını gece de anne yanını kullanacağım, bebek telsizi de aldım eğer çok ağlayan bir bebek olmazsa çocuğumu sakin sakin belli bir düzende büyütmek istiyorum.