Merhaba, bi kaç gün önce yine yazmıştım Salı günü kahverengi lekelenmem olmuştu, sonrasında istirahat vermişti doktorum, dün özellikle hiçbirşeyim yoktu, dün doktorumla da konuştum telefonda bayramdan sonra çağırmıştı, ancak bi yarım saat önce idrarımı yaptıktan sonra tuvalet kağıdına açık pembe idrarla beraber renk oldu? Kahverengi lekeleden birkaç gün sonra bunu yaşayan var mı?