Deryahalilsss Arkadaslar geçen hafta Doğum yaptım 30.3 haftalıktı bebegım anıden suyum geldı ve Doğum basladı sezeryan oldum su anda oglusum kuvezde 1-2 durcak her gün anne sutu goturuyorum sızden rıca etsem dua ederken oglusumada edermısınız 🙏🙏🙏
25agustos Deryahalilsss bir iki hafta mı. Rabbim bağışlasın canım inşallah bir an önce sapasağlam bir tosuncuk olur da kavuşursunuz. Orda çok iyi bakıyorlar merak etme. Benim kızım da 34 haftalık doğdu. 10 gün kaldı. Kilosu kaç şu an
Trabzon Deryahalilsss kaç kilo doğdu .. kaç ay yada kaç gün kalır diyo doktor. En kısa zamanda kavuşursunuz inşallah 🤲
25agustos Deryahalilsss çok da küçük değil canım üzülme. En kötü ihtimali söylemişler. Şu an hortumla mı besleniyor
Trabzon Deryahalilsss haftası kötü değil. Kilosu da iyi canım endiselenme . Bu su olayını anlamıyorum aniden neden geliyo acaba biseyden dolayı mı geliyo bir fikrin varmı belirtisi oluyo mu önceden
Deryahalilsss Trabzon benım cnm olmasına 2 gün varken çok sag tarafım Ardı hatta doktoruma sordum ama normal dedıdı sonra dogca gün hafıf kahverengı leke geldı arada sıplerdı karnım o akşam suyum geldı hastanede mıkroptan suyu patlatmıs dedıler
25agustos Trabzon benimki de öyle aniden geldi gece uyurken. Bir sebebi yok diyor dr ama sanırsam enfeksiyondan olabilir. Çünkü bende vardı az bişey enfeksiyon kese zarını inceleyebiliyormuş öyle okumuştum ama tam emin değilim tabi
Deryahalilsss Ysmnkrcy acelecı davranıyolar çok sanada gecmış olsun cnm allah anneli babalı büyütsün yası uzun olsun senınkı kaç kilo cnm
Ysmnkrcy Deryahalilsss amin canm benm ki 2300 doğdu şükür ki solunum sıkıntısı yaşamadık ama sonra sarılık başladı 2 kiloya düştü 2 gün kuvezde kaldı şuan 43 günlük oldu ama sarılığı hala devam ediyor
Deletedmom2224 Deryahalilsss Rabbim bir an önce iyileşmeyi ve sağlıkla büyümesini nasip etsin inşallah 💙
Twin_mother2 Deryahalilsss öncelikle allah bağışlasın sonra geçmiş olsun tez zamanda şifalar nasip etsin inşallah ve hemen sorularıma geçiyorum kaç kilo doğdu ciğer geliştirici yapmış mıydınız Dr herhangi bi sorun var dedi mi
Deryahalilsss Twin_mother2 sağol Cnm ınsallah amın evet cıger geliştirici ıgne yapıp beklettıler karnımda 1.600 grm cnm dün gıttıgımızde daha ıyı dedıler