littleangel merhabalar, herşey göreceli tabi ama ben 5. Haftamdan 12. Haftaya kadar dayanabildim. Sürekli bir geçiştirme hali, sürekli yoğun olduğunu öne sürmesi falan ne bileyim. Bende hiç yorum bulamamıştm ilk başta deneyeyim dedim, olmadı. Zaten sezeryani da seven bir doktor. Hasta takibi konusunda başarısız. 10. Haftamda kanamam oldu gittim. Bişey olmaz gelir öyle dedi. Halbuki ona verdiğim tahliller de enfeksiyon varmış ve ben hala enfeksiyonum geçsin diye çaba sarfediyorum. İlk başında söyleseydi bunca uzamazdi. Aman yani tercih tabi de düşünmeyin.