Rabia93 Kizlar 20+4 hamileyim hic bisey hissetmiyorum.Bazen pit pit biseyler hissediyorum ama ona da emin olamiyorum. Cok mu erken sizce ilk gebeligim bu arada
37aysgl Rabia93 hareket ediyodur canım ama sen ayırt edemiyosundur böyle göz seyirmesi gibi yada balon patlar gibi oluyo ☺️
Mevre Rabia93 ilk zamanlarda bağırsak hareketleri gibi sanabilirsin içinde bir balık gibi kayar aslında o bebeğindir henüz büyük olmadığı için derine temas etmez
25agustos Rabia93 daha o yüzüyordur karnının içinde öyle sert tekmeleri 30 lu haftalarda görürsün sen 😀😀
Ozican 25agustos Ben 22.haftamdayım sağlam tekmeyi ne zaman yerim 😬😬 çok merak ediyorum 😂😂😂😂 illa 30 da mı kuvvetlenir yani 🌸🌸
25agustos Ozican senin karnının genişligine bebeğin büyüklüğüne bağlı bunlar 😀 acele etmeyin bence canınızı acıtmaya başlayınca şikayet edersiniz 😊😊
blgkstk Ben ilk 20. Haftada hissettim ama hala karisitiryordum bağırsak mi bebek mi diye. Bir hafta geçince bağırsak ve bebeği net şekilde ayırmaya başladım. Artik 24. Haftadayım ve gece tekmesiyle uyandığımi bilirim😍 az daha sabredin
Nur0653 Rabia93 bnde öyleydim burda herkes bebeğin hareketlerini farklı tarif ediyor kimi balık gibi kimi balon patlaması gibi tabi bnde bunların hiç biri olmadı pıt pıt bişeyler oluyor ama ayıramıyorum hareketi mi değil mi insan üzülüyor gerçekten ilk gebelikte ayırt etmek zor oluyor diyorlar
Ozican Rabia93 biz bekliyoruz tekme yiyelim diye başka bir yerde başka bir anne uyutmuyor çok hareketli demiş eyvah eyvah 😬 iyi günlerimiz galiba bunlar ☺️☺️☺️
Rabia93 @25agustos ya ilk gebeligim daha alismaya çalisiyorum. Saglikli gelsinlerde tekme dedigin nedir hissederiz artik 😉
Rabia93 @Mevre evet pit pit hissediyorum ama emin olamıyorum vakti var daha galiba hayırlısıyla gelsin bi an evvel 😉
Senazencir Rabia93 benim de ilk gebeğilim bende 20. Haftadan sonra hissetmeye başladım ilk gebeliklerde geö hissedebilirsin demişlerdi merak etme bazı çocuklar da çok az hareket edermiş