Bu postun açılması süper olmuş 🤗🙏
Merhaba kızlar, gecen sene çok yakın arkadaşım Koç hastanesinde doğum yaptı, çok iyi bir hastane, yogun bakımı inanılmaz iyi, ikiz dpgum yaptı ve bir bebeği 4 gün yogun bakımda kaldı. Çok harika hemşireleri var, inanılmaz ilgili🙏 Bebeğe dışarıdan sütü yada mamayı biberonla vermiyorlar minik bir bardakla içiriyorlar çünkü anne memesinden kopmasın diye bu beni çok mutlu etmişti.
Sgknın geçiyor olması fiyatları daha ödenebilir hale getiriyr. Bende acıbademdeyim ama koca geçicem bayramdan sonra, benim arkadasımın doktoru ayrılmış, bana doktor önerisinde bulunabilicek olan var mı ? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
14+4 haftalık hamileyim🤗 acıbademdeki doktorumdan çok memnunum ama hem fiyatlar inanaılmaz yüksek 15000-18000 civarlarında hemde bebek yogun bakımının Koçta daha iyi oldugunu biliyorum.
Birde aranızda Koçta dogum fiyatlarını konuşan var mı ?
ben konuştugumda 7000-8500 tl arasıydı. Şimdiden güzel bebişlerinizi öpüyorum 💕😘