Aysekk53 Öncelikle hepinize günaydıın . Çarşamba akşamı spinal sezeryan yaptırdım bebeğimi dünyaya getirdim . Size sormak istedim sezeryan yeri yanma yapan var mı ? Acaba birbirine yapıstıgı için mi bu kadar yanma oluyor ?
Aysebkr1258 Aysekk53 daha yeni olduğu için yapması normal benimde öyle olmuştu bitane çemberi sıkmadan sezeryan yerime bağlamıştım sıcak tutsun diye geçmişti deneyebilirsiniz sizde
Aysekk53 Sumeyraerva yara yerimde az bi kanama oldu dün aksam hastaneden cıkarken kapattırdım sargıyla bugün açıp dus alıcam inşAllah . Bi zararı olurmuki terlemesinin ve siz orayı nası koruyodunuz ? Giydiğim kıyafetled yapısıyo
Sumeyraerva Aysekk53 gun icinde sargi beziyle terini aliyodum sadece herhangi bi akinti felan yasamadim ekstra biseyde ypmadim