13.haftamda serklaj oldum. Fitilinin daha etkili olduğunu duymuştum ama benim doktorum alttan herşey yasak dedi ağızdan aldım 3 ay sabah akşam 200mg sonra sadece gece yatarken içiyodum ki yan etkileri az olsun diye. 5.aydan sonra hep bıraktım.şuan 6 buçuk aylık olduk şükür.