Bende aranıza yeni katılıyorum kızlar merhabalar herkese ☺️Bundan 3 ay önce düşük yaptım, tekrar gebe kaldım şuan tam 5 hafta 6 günlügüz pazartesi doktora gittigimde HCG degerlerim 2139’du dün çamur gibi bir leke geldi doktoruma gittigimde muayne etti kesemiz duruyor dedi hatta büyümüş bile dedi ama yanında bir sıvı gördügünü söyledi kan gibi dedi kan testi yaptı deger 1850 çıktı progestan içiyordum zaten ignesini yazdı 3 gün arayla vurdur dedi 3 gün sonra birdaha bakalım kana dedi. Bu durumu yaşıyanlar varmı aranızda ? Yani korkmalmym ilk düşügümde direk kan gelmişti şuan öyle bir durumum yok