Melek20 Xxwoman olmaz dediğin anda oluyor canım ilkte hamile kaldım o çift çizgi bir mucize inan yeter ki Rabbim hayırlısını nasip etsin sanada 😊🌹
Meltemkskn Xxwoman canım bizim 6.ayda oldu sabır ve moral şart allah kimseyi umutsuz bırakmasın daha. Çok yenisiniz
Xxwoman minikmelegim_ ben 6 ya giriyorum bu ay o kadar seneden sonra insan olsub istiyo da işte rabbim nasıl yazdıysa öyle olur
Meltemkskn Xxwoman canım nasıl dayandınız o kadar ilk ay olmaması normal canım 3 ay içinde anca kalırsın
Melek20 Xxwoman olsun canım sıkma canını illaki görürsün çift çizgiyi önümüzdeki ayda mutlu haberle gelirsin İnşaAllah💕bide boş konuşan insanlara gül geç moralini kimse bozamasın💐