Puccini Kızlar hepinize merhaba bugun çatlatma iğnemin vuruldugu günde dahil 10. Gün idrar testi taptım maalesef tek çizgi. Benım gibi tek çizgi görüp sonradan hamile oldugunu öğrenen var mı??
Ahajjns_24 Puccini ben bir ay vuruldum adet oldum 1 ay için de adetim düzenlendi ilkinde ikinci sefer de iğne oldum ama ikinci iğne olmadan hamile kalmışım bilmiyordum yine vuruldum ikinci iğnenin 13.-14. Günü yaptım ilk etapta silik çıktı sonraki testlerde net çıkmıstı
Ahajjns_24 Puccini olabilir canım telrardan bir iki güne denersin inşallah güzel sonuçlanır rabbim gönlüne göre cersin