zeynep4186 Sevdaoyku kaç haftalık sizinki bizimkide açmıstı bacaklarını açık açık belli oluyordu gerçekten 🙈
Sevdaoyku Zeynep_394 biz de 14 şuan ama daha doktora eylülün 5.inde gideceğim insallah hu yüz den çok sabirsizlaniyotum🙂🙂
NurGrlek zeynep4186 11 haftalikti erkek gibi dedi doktor 21 oldu değişmedi tecrübeyle alakalı galiba bazen yanılma olabiliyor kızımı 16 haftada söylemişti
Arzuozturk zeynep4186 12+5 günlüğüz erkek olarak görünüyor ama tahmini dedi doktor.kesin sonuç 16.hafta galiba😊
Alpase zeynep4186 çokta güvenmeyin derim bana 12. Haftada erkek dendi 19. Haftada kızım olacağını öğrendim yüzde sekseni yanilmadan ibaret
Deletedmom3 Arifeyenianene bende duydum bi arkadasim anlatti cikolatasi bile maviymis bi dogmus kiz 😂
CinarBaykal Nihanak benimde 2li teste %95 kız dendi çok sevindim ama buradan değişti diye okuduklarımdan sevinemiyorum resmen korkuyorum değişecek diye umarım aynı kalır
Ikarus352 zeynep4186 4,5 yaşında bir oğlum var 11 haftada doktorum bilmişti cinsiyeti. İkinciye 20 haftalık gebeyim bunuda 11de söyledi hala değişen yok detaylıda bile gördük pipiyi. Doktor tecrübesi önemli