busraanneoluyor 17+3 üz ve dikakt ediyorum 1 haftadır falan tuvalete cıkıyorum büyük abdestimin rengi simsiyah kömür gibi neden sizce basta böylr bise yoktu ama ilaclardan mı kaynaklı yaşayan var mı :/