Merhaba, ilk zamanlar puset ile taşıyıp sonrasın da oto koltuğu alsam diyorum. Aracımız var zaten her yere onunla gideceğim, Benim belim de rahatsızlık var ve ağır taşıyamıyorum, ama bu sefer de bir yerde dolaşırken zor olur değil mi ? Sizce ne yapayım?