Akademisyenanne Kizlar selam. Bu aşıyı genelde 20. Hafta vuruyorlar diye biliyorum. Ancak 20. Haftanin icindeyken mi gitmeli yoksa 20+? Oldugunda mi gitmeli?
Aynur63 Akademisyenanne bi iki gün farketmez cnm ben 19+5 te gitmiştim mesela 21 de giden yada 18 de giden bile var o kadar takma yani
NihanMine Akademisyenanne bende 19+6 haftalığım dün aradılar bayramdan sonra gel dediler demekki çok sorun değil günleri diye düşünüyorum 😊bağlı olduğun sağlık ocağı arıyor seni gel diye zaten
Akademisyenanne Aynur63 tamam canim ben de onumuzdeki cuma gitmeyi planliyorum. 19+5 oluyor. Acaba yaparlar mi diye merak ettim.
Dnznrgz Aynur63 aşıyı saglik ocağında mi yaptırmak gerekiyor hastane yapar mı acaba siz nerede yaptırdınız
nilay_ikizler0905 Akademisyenanne kayıtlı olduğunuz sağlık ocağı hemşireleri sizi arayarak çağırmaları lazım aslında onlar takip ediyor olması lazim
Akademisyenanne NihanMine ben de bayramdan sonra sehir disinda olacagim. 22. Hafta gelmeden olayim dedim. Gec kalmayayim sonra.
Akademisyenanne nilay_ikizler0905 onlarin cagirdigi hafta sehir disinda olma ihtimalim var :/ genelde 20. Haftada cagiriyorlarmis.
Mlssa Akademisyenanne Çok net belirli bir güne gerek yok canm msela ben tam 21de vuruldum o zamana denk geldi, 2.sini de 25te🌸
Akademisyenanne Mlssa anladim canim. Ben de sehir disinda olacagimdan tereddut ettim. Dondugumde 22. Hafta icinde olacagim. Gec kalmayayim istiyorum🤗
Mlssa Akademisyenanne Doktoruna ya da sağlık ocağına danış yine de ama 1 haftadan herhalde bir şey olmaz ya ☺️ Yanlıs yönlendirmiyim tabi en iyisini doktor bilir🙏🏻