GamzeIkay guzelim bakma sen boyle ters yorum yapanlara biryandan haklilat ama usluplari kotu😊 ben amerikadayim burda cok hassaslar herkonuda ama istersen 20.haftadan sonra boyayabilirsin dediler organic boyalarla,ben boyamak istedim ama esim izin vermiyor😁 bence sende kararsiz kaliyorsan kina yak sacina yada sadece dugun icin arkadaslarin bahsettigi beyaz kapaticilardan al ,durumu kurtarirsin