umare rukiye-02 Bebek 32 ye yakin donmeye baslar rahat ol daha erken zaten donmesi Ki 32 de yapacagin egzersizleri de dene youtubede falan var bebegi dondurmek icin denersin
rukiye-02 Aytac_Guven normalde hepimizin normal doğumdan korkup sezeryan istememiz gerekiyor ama hepimiz normal istiyoruz Rabbim hangisi hayırlısı hangisi ise onu nasip etsin