Bende öyleydim çok şükür biraz hafifledi özellikle çubuk kraker yemenizi tavsiye ediyorum benim kurtarıcım çantamda bulunduruyordum sürekli mide bulantısından poşet taşımanın ne demek olduğunu eşim ve ben bu süreçte çok iyi öğrendik arabada,dışarda,iş yerinde mutlaka poşetim vardı ve folikasit midemi çok bulandırıyordu. Doktorum nomesıs plus diye bi ilaç tavsiye etti içinde zencefil,b grubu bazı vitaminler ve folikasit mevcut sadece zencefilden sanırım biraz mide yanması var bunu kullandığımdan beri hiç kusmadım tableti büyük biraz zor yutabilirsiniz ben zorlanıyorum bazen😊