Adhnsema bende bunu duymuştum kese tam yuvarlak şeklinde ise kız, eğer fasulye şeklinde ise erkek derlerdi. Evet benimki tam fasulye şeklindeydi ve şuan 30 haftalık hamileyim dedikleri gibi oğlum olacak ama bence alakası var mı bilemedim sadece bende böyle çıktı benimde ilk hamileliğim