Sncem Arkadaşlar devlette isteğe bağlı sezeryan yapılıyor mu yapan var mı illa normal doğum diye diretiyirlar mi
derinmilatuncay Sncem normal doğum anne ve bebeğin sağlığını tehdit etmediği sürece devlet hastaneleri isteğe bağlı seZeryan yapmıyor.özel hastaneler sezeryan yapabilmek için size anne ve bebek sağlığı riske girebilir raporu girip sisteme öyle yapıyorlar sezeryan.çünkü yasa gereği normal doğum öncelikli
Sncem Senalii bende panik atak ve kaygı bozukluğu aşırı duzeyde var normal doğum yaparsam bebegume bsy olucak endişesi yasiyrm ozelede gidemiyrm maalesef
Senalii Sncem Ben de aynı sizin gibiyim eskiden beridir doğum korkum var. Bu yüzden hem özele hem de devlete gidiyorum, tahlil ve testleri devlette yaptırıyorum, Doğum için de özelle baştan anlaştım yapamam normal diye, doğumu özelde yapacağım mecbur
butterfly4 @Sncem doktora bu durumunu anlatsana, belki rapor alırsan normal doğuma uygun değil diye sezaryen yaparlar
Nilveannesi10 butterfly4 bence vermezler. Benim de panik atağım var ilaçlarım raporumda var . Bu yüzden devlette tahlillerimi yaptırıp özelde sezeryan olucam
seyma281015 Bebeğim makat geliş olduğu için devlet hastanesinde sezaryen için gün verdiler. Ama o gün bile kontrol edilecek eğer dönmüş olursa 41. Haftaya kadar normal Doğum bekleriz dedi doktor. Devlet hastanesinde öyle bişey Yok kesinlikle.
butterfly4 @Nilveannesi10 hmmmm o zaman vermezler canım bilgim yok bu konularda bi fikir olarak gelmişti aklıma
Rbysf Canim normal doğum yapamayacak gibiysen doktor da yapamazsın derse sezeryan olur iatege bagli olue mu emin degilim