Merhaba kızlar uyku tutmadı bu saatte yazıyorum, 34+2 günlük hamileyim ve erken doğum riskim varmış, iki gece önce nstde sancılar çıktı -ben hissetmesem de- açılmama bakıldı çatı muayenesi ile çok şükür ki açıklık yok ama hafif yumuşama var rahim ağzında dendi ve doktor ciğer geliştirici iğne ve serumla tedavi etti daha sonra iki nst daha çekildi hala sancılar var ama düzenliydi artan bi sancı yok denildi ve taburcu edildim, kendi doktorum da bayram tatilinde evime yakın bi hastanede tedavi oldum mecburen, kendi doktorumla da sürekli irtibat halindeydik kendisi de leke veya suyum geldiği takdirde hemen doğum yapacağım hastaneye başvurmamı söyledi, size sorum şu bu haftada doğarsa bebeğim sağlığıyla ilgili bi problem yaşama ihtimalim nedir sizce 37 haftadan önce gelmesi hayırlısıyla vaktinde gelsin diye çok dua ediyorum😔 herkese hayırlı doğumlar🙏🏻