Evet kızlar çok klişe olacak ama bende burada bir çok hikaye okudum acaba nasıl olacak ilk bebeğim diye herşeyi merak ediyordum gece 12 olsunda uygulamanın verdiği bilgileri okuyayım diye 🙃 normal Doğum için epey uğraştık suni sancı verildi saat 10 da başlayan sancılarım gitgide arttı ve artık dayanılmaz boyutlara ulaştı her alttan muayene de bakıyoruz 1 cm den fazla açıklık Yok ağlaya ağlaya bir hal oldum ağrı eşiğimin bu kadar zayıf olduğunu bilmezdim sancılarım 140-150 arası değişiyor az düşüyor tekrar tavan tekrar alttan muayene sonuç aynı baktık olacak gibi değil doktorum sezeryan önerdi ve kabul etmek zorunda kaldım çocuğum sıkıntıya giriyor diye saat 4 e kadar çektiğim sancı yanıma kaldı ve hıçkırıklara boğulmuş halde girdiğim sezaryenden sayıklayarak çıktım odaya aldılar ve mucize geldi 👶🏻😇🤲🏻 Allahım nasıl güzel bir şey kadınlar için nasıl bir lütfudur yaradanın ağlamaktan kendimi alamadım ve bana benziyor diye ayrı mutluluğum 😊 biraz ağrılar zor katılabilir gibi değil ama işte yavrularımız için unutacağız bu günleri doktorum geldi kızım dedi iyiki aldık seni sezaryene bebeğinin kordonu kısa ondan İnmemiş ne yaptıysak 😌üzülsem de bu da Allah tan dedim canımız sağolsun dedim ve bebeğimde her an gözüm hastane çok önemli ilgi alaka mükemmel çatlamam da olmadı çok şükür yavaş yavaş gidecek kilolarda hayırlısıyla rabbim bekleyen herkese evvela sabır sonrasında hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin yavrularımızı annelik çok kutsal herkesi şimdiden tebrik ediyorum sağlıklı günler diliyorum hayırlı bayramlar ben bayram şekerimle ilgileneyim 🍭👶🏻💐💐💐