Aysemlg canım ikizlerin çok iyi kilo almış maşallah.Bnm 27de tek çocuk 1035gr.Bence onlara yarayan şeyler yemişsin ki bu çok iyi çünkü ikizler normalden daha önce doğuyor.Benim kuzenimin ikizleri 35te doğdular normal doğum oldu.O yüzden üzülme çünkü snn şu an 3kilo çocuklar + suyu + kan seviyendeki artış + memelerde doluluk doğumdan sonra rahat 12 13kilon gidecek bi anda.Sonra maksimum onlar yürğmeye başlayana kadar o kiloda kalırsın yürümeye bi başlcklar koşturmaktan kilo veriyosun 😀 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏