Kaynanam yok benim 4 sene önce rahmetli olmuş ben hiç tanımadım kaynanami kayın pederim millete konuşuyormuş eşimin adını koymuyorlar kızına diye daha ilk.hamile kaldığımı öğrendiğimde eşimden önce hemen dedim ki annemin ismini koyalım mi.diye eşim istemedi iler de hani kızıp biri bisey dediğinde benim zoruma gider diye bende ustelemedim eğer yaşıyor olsaydı derdim neden benim annem değilde senin annen diye ama rahmetli olduğu için bisey diyemiyor tabi insan eğer isteseydi başım gözüm üstüne hiç zoruma gitmeden tabiki koyardım ama eşim istemiyor eşim istemesinden sonra da kayinpederim istiyor diye koyamam yani