38+1 olduk oğluşumla bugün, bi kaç kez ağrılarım oldu ufak ufak doktor kontrolune en son 2 hafta önce gittim bugün aradım yarın için randevu alıyım diye fakat doktorumun izne çıktığını öğrendim, taaa haftaya perşembe günü için randevu yazdı bana kadın, açıkçası korkuyorum ya bayramda sancılarım tutarsa doktorum yok nasıl olucak düşünüyorum sizlerin var mı bi fikri benim yerimde olsanız ikinci bi doktor mu bakardınız yoksa en kötü durumda devlet hastanesine mi görünürdünüz