Bugün 40+5 olduk kızımla. Hiç bir doğum belirtim yok. Günlerdir buradaki 40+ doğum hikayelerini okuyup moral bulmaya çalışıyorum. 2 gün önce kontrole gittim ne sancı ne açılma. Kanala da girmemiş henüz. Kafa çapı da 9,7 lerde kızımın. 6. haftadan beri yakamı bırakmayan mide yanması ve bulantı da cabası. Son günlerde şiddeti daha da arttı. Doktorum en son 41 e kadar bekleyeceğiz dedi. Yani pazartesi son. Bayramda sezaryene alacak o zamana kadar doğurmazsam. Çok korkuyorum. İlk başta genel anestezi yaptırırım diye düşündüm ama yine buradaki yorumlardan dolayı vazgeçmek üzereyim. Moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum ama kendimi ağlarken buluyorum zaman zaman. Cevap yazmasanız bile bizim için dua edin lütfen. Allahım herkesin bebeğine sağlıkla ve kolaylıkla kavuşmasını nasip etsin inşallah.